Popular Posts

Saturday, June 4, 2011

JERSLIN OIL. 1001 RAHSIA


Jerslin Oil. 1001 Rahsia

"Everyone can apply"
Sihat itu syurga dunia.sayangilah usia kita kerana sekali ia pergi tidak akan ada pengulangan kembali...

JERSLIN OIL...gabungan campuran habatusauda,minyak zaitun,minyak bunga matahari,minyak bijan dan herba terpilih....

Keistimewaannya...

-->Membantu menambah oksigen dalam badan
-->Membantu dan menjaga organ dalaman
-->Mengurangkan sakit sendi / lutut
-->Membantu merawat lemah otot
-->Kulit melecur & kulit muka
-->Membantu mengurangkan parut pada muka dan badan
-->Masalah kulit dan bibir kering
-->Mata lebam dan kurang tidur
-->Membantu menyuburkan rambut
-->Tumit merekah
-->Membantu meredakan alahan
-->Membantu melembut dan menghaluskan kulit
-->Selepas bersalin dan pencernaan
-->Anti penuaan dan mengurangkan masalah jeragat/jerawat
-->Membantu menghilangkan stress
-->gigitan serangga

--Sesuai untuk semua golongan dewasa dan kanak-kanak...

Testimoni...
Niza,kepala batas..
Telah menggunakan pada anak-anak yang kerap batuk dan selsema..alhamdulillah berkesan.

Abdullah dari Kangar,Perlis
Saya menghidap batu karang sudah lama tapi sejak sapu Jerslin Power Oil..alhamdulillah saya pulih..

Kak Nor,Pasir Gudang,Johor..
Saya telah lama mengalami sakit lutut,telah bermacam-macam ubat dan rawatan saya cuba termasuk membeli mesin rawatan berharga rm2000 tetapi tidak berjaya mengurangkan kesakitan tersebut.Kini saya boleh bergerak seperti biasa setelah menyapu Jerslin Power Oil dan saya juga dapat berjimat kerana tidak sampai setengah botol saya sudah boleh berjalan seperti biasa...

Inilah di antara testimoni2 yang telah menggunakan Jerslim Power Oil...Jom pakat-pakat cuba dan rasai kesannya...dengan harga yang mampu milik dan berpatutan...

Jom dapatkan dari saya call / sms 0193239558

No comments:

Post a Comment